Ze Network Tsundere

nike fotbollsskor

Les nouveaux, c'est par ici!

Modérateur: Admin du forum et du site

nike fotbollsskor

Messagepar CareyRobin » 11 Juil 2018 03:43

När du ser "brädeskor" dessa två ord, vad är din första nike air max 90 dam tanke. Är "dans av plana skor" av Zhuangzu kommer att dyka upp i ditt sinne. Är det vår uppmärksamhet att stimulera ungdomen att gemensamt dansa "platta skor". "Boardskor" är ett slags skor som bärs av personer som spelar skateboard, så kallas det även skateboardskor. Jämfört med vanliga skor är skillnaden att dess sulor är plana. Kanske kan brädskor göra foten bättre på skateboardet. Det har också funktionen av stötdämpning.

Vid val av skateboardskor, vid vanliga tillfällen, bör följande punkter noteras. Det är bäst om soles och överdelar med skateboardskor är gjorda av polyuretan. Det vore bäst om tjocka mocka läder är material av vampar, och detta kommer att vara slitstarkt att bära. När du väljer att välja skor, bör du nike sb göra så mycket som möjligt för att undvika dessa platser där ledningarna är anslutna. På så sätt kan det förhindra att brädeskor förklaras värdelösa för tidigt på grund av off-line.

Folk ska välja dessa skor när de är utomhus. Skorna är väldigt bekväma. När jag nike air max tavas bor i staden eller deltar i vissa utomhusaktiviteter, bär jag alltid detta par Vector skor. Så jag har slitit det här paret skor länge. För mig är detta par spårskor mycket bra och mysigt. Jag bär dem för mycket tid eftersom de är bra för mig. Eller jag kommer inte alltid bära dem. Vet du varför skorna är bra? Skoens luftcirkulation är tillräckligt bra. Visst kan vi inte ignorera en viktig sak, vilket är det interna mellansålsystemet.

Självklart har skorna också en brist. Efter en tidsperiod är nike pegasus elasticiteten inte så bra. Dessutom kan skiktet skrapa om du bär dem under lång tid. Enligt bilden kan vi bevisa denna punkt. Delen mellan fötterna är uppenbar. Faktum är att de speciella slitbanorna leder nötet till skorna. Så designen bör förbättras och vi bör försöka vårt bästa för att minska nötningen. Vi måste ägna mer uppmärksamhet åt skorens andra viktiga egenskaper. Skorna ventilation är mycket bra och det är bättre än andra skor.

Det är relaterat till skorens struktur. De speciella materialen appliceras i dem. På grund av skorets goda ventilation känns vi bra när vi bär dem. Vi kan känna av luftcirkulationen av skor tydligt. I Paris rider jag alltid min motorcykel eller cykel. Jag är förtjust i den goda känslan. För att jag kan känna att vinden blåser fötterna genom skorna. Om vi är på kullen kan våra fötter känna vindenergin. På grund av detta par skor är mina fötter väldigt mysiga. Skorna är också lämpliga för nike fotbollsskor dem vars fötter är svettiga.

Skorna kan få dig att må bra på en varm dag. På grund av denna typ av skor känner vi att vi lever i paradiset. Vi får inte oroa oss om skorna är vattentäta. Om skorna blir våta kan de vara torra kort tid senare. Skoens luftcirkulation är mycket bra. Folk borde köpa denna typ av skor för sig själva. I viss utsträckning kan denna typ av skor skydda våra fötter. Du är förtjust i att resa och göra lite motion. Du måste få den här Image typen av skor. Varför väljer folk denna typ av skor?
CareyRobin

Coups d'éventail reçus: 0

Retourner vers Charte, présentations et anniversaires